Home » טיפולי גינקולוגיה » איחוי קרום הבתולין

איחוי קרום הבתולין

איחוי קרום הבתולין

איחוי קרום הבתולים מתאפשר בתהליך דיסקרטי מהיר ופשוט, שאינו מצריך אשפוז. תהליך זה מאפשר לנשים המעוניינות לשחזר את קרום הבתולים שלהן – מכל סיבה וצורך  – לעשות זאת.

יש נשים שחשוב להן להגיע ליום נישואיהן כאשר קרום הבתולים שלהן שלם. לכן אם קיימו יחסי מין לפני הנישואין, או שקרום הבתולין נקרע כתוצאה ממכה באזור, מחדירה של חפץ בשוגג או במכוון, הרי שניתן לשחזר את הקרום ולחזור למצב בו קיים קרום בתולים כקרום המקורי. כמו כן קיימים מצבים בהן נשים נולדות ללא קרום בתולין כלל, ולעיתים גם הן מעוניינות ביצירה של קרום בתולין חדש.

ב-TLV מדיקל סנטר נערכים טיפולים גניקולוגים שונים לרבות איחוי קרום הבתולין. אנחנו מקפידים להעניק לכל אחת ממטופלינו שירות מקצועי על ידי צוות גניקולוגי מומחה, תוך שימת דגש חזק על יחס אישי. טיפולים אלה, כמו כל הטיפולים אצלנו, נערכים בדיסקרטיות מלאה.

מהו קרום הבתולין

קרום הבתולין נמצא בפתח הנרתיק. קרום זה (עור דק) נוצר בתהליך ההתפתחות של העוברית – בחודש החמישי. הקרום הינו רקמה רירית, דקה וגמישה, המהווה שריד של רקמת תאים המצויה בנרתיק. צורתו של הקרום דומה לצורה של סהר. כאשר קרום זה תקין, מתאפשרת בו חדירה של נוזלים בעת קבלת המחזור החודשי.

לקרום הבתולין אין ממש חשיבות פונקציונאלית, ולמרות זאת יש נשים אשר חשוב להן לשחזרו. סביר להניח כי הרקע לכך הוא חשיבותו של קרום הבתולין בתרבויות שונות בהן נהוג כי אישה צריכה להגיע ליום נישואיה בעודה בתולה. קיום של קרום הבתולין באותן תרבויות מסמל טוהר.

האם קרום הבתולין נעלם לאחר חדירה?

כאשר מקיימים יחסי מין מבוצעת קריעה של קרום הבתולים. זהו מצב בו נוצרים חתכים ופתחים בקרום, המאפשרים ביצוע חדירה. חשוב לציין כי הליך זה אינו מעלים את קרום הבתולין, ונשארות שאריות קרום מסביב לפתח הנרתיק. המצאות שאריות אלו מאפשרות למעוניינות בכך לעבור ניתוח לאיחוי של קרום הבתולין בניתוח.

מהו ניתוח איחוי קרום הבתולין?

במסגרת ניתוח איחוי קרום בתולין מתבצע שחזור של הקרום, טרם "קריעתו". הקרום, כאמור, יכול להיקרע מיחסי מין אך גם מסיבות אחרות. במסגרת הניתוח תהה המטופלת שרויה תחת הרדמה מקומית כאשר בתהליך קצר (כ- 20 דקות) מתבצעת תפירה של דופן הנרתיק, במטרה ליצור קרום בתולים חדש. בניתוח נעשה שימוש בחוטי תפירה מיוחדים אשר מתמוססים בעצמם בימים שלאחר הניתוח, ולכן אין צורך להגיע להסרת התפרים. בתום הניתוח תידרש המטופלת להתאוששות קצרה, ואין כל צורך לאשפוז.

איחוי קרום הבתולים - תופעות לוואי

כבכול תהליך כירורגי אחר, גם לניתוח מסוג איחוי של קרום הבתולין עשויות להיות תופעות לוואי. במרבית המקרים ניתוח זה אינו גורר בעקבותיו תופעות לוואי מיוחדות, להוציא תחושות אי נוחות וכאבים קלים לאחריו.

איחוי קרום הבתולין - הפתרון הדיסקרטי

תהליך של איחוי קרום בתולין הוא תהליך דיסקרטי לחלוטין. נשים אשר עוברות את הליך זה יכולות להיות סמוכות ובטוחות כי לא ניתן יהיה לדעת בשום צורה כי עברו את ההליך, ובעת קיום יחסי המין תהיה תחושה הזהה לתחושה של קריעת קרום בתולין מקורי.

הרופאים שמבצעים את הניתוח

המרכז הרפואי TLV מדיקל סנטר מצויד במיטב החידושים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר לביצוע ההליך של איחוי מי שפיר, וזאת, כמובן, לצד הרופאים ואנשי המקצוע המובילים בתחום.

את מוזמנת לפנות אלינו לקבלת לפרטים נוספים או לקביעת תור

TLV מדיקל סנטר

מרכז כירורגי רב תחומי, המציע סטנדרט טיפולי מן השורה הראשונה מכל היבט: אנושי, שירותי, רפואי וטכנולוגי. המרכז נוסד בשנת 2015 על ידי ד"ר מיכאל ברר ועינב אדיב-ברר והינו בבעלות פרטית ובפיקוח משרד הבריאות.

טיפולים נוספים - גינקולוגיה

דליפת שתן במאמץ
דליפת שתן במאמץ

בריחת שתן במאמץ – למה זה קורה? יתרונות טיפול בלייזר FEMILIFT סוגי דליפת שתן במאמץ כיצד לאבחן דליפת שתן במאמץ גורמי סיכון לדליפת שתן במאמץ

למידע נוסף >>
בריחת שתן
דליפת שתן

מה נחשב לדליפת שתן כיצד הגוף שולט בסוגרים? אוכולוסיות סיכון גורמי סיכון מתי להתייעץ עם מומחה ? 5 הסוגים של דליפת שתן כיצד לטפל בבריחת

למידע נוסף >>
הפלה יזומה - תמונה ראשית
הפלה יזומה

מהי הפלה יזומה הסיבות להפסקת הריון תהליך הפלה יזומה הקריטריונים להפסקת הריון מהן הזכויות שלך דרכים להפסקת הריון הרופאים שמבצעים את הניתוח מהי הפלה יזומה

למידע נוסף >>

קופות החולים וחברות הביטוח שבהסדר

גינקולוגיה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ד״ר אלישע אופירם

ד"ר זאב אפרת

ד"ר אבי אברג'ל

ד”ר שקמה בר-און

פרופ' ישראל מייזנר

ד”ר ליאור דרוקר

לקביעת תור פרטי ומהיר

או השאירו פרטים

פרופ' רפפורט הרי

פרופ' הדני משה

פרופ' בן אמיתי

פרופ' אוריאל איתן

ד״ר שלומית קורן

פרופ' שגיא הרנוף

ד״ר רני ברנע

דר' רוברטו שפיגלמן

ד״ר קרן רגב

ד״ר נעה אפרת בן ברוך

ד״ר חובב תבור

ד״ר זאב קציר

ד״ר אבי גולדפרב

ד״ר אהרון מנחם

ד״ר ארנון אגמון

מומחים בגינקולוגיה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

מומחים בכירורגיה פלסטית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

כירורגיה פלסטית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​