חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Home » טיפולי כירורגיה פלסטית » איך לעצב קו לסת יפה ואטרקטיבי

איך לעצב קו לסת יפה ואטרקטיבי

מהו קו הלסת בפנים ומהי משמעותו?

לפני שנתייחס לשאלה איך לעצב קו לסת יפה ואטרקטיבי, נסביר בקצרה על משמעות קו הלסת. קו הלסת הוא קו המתאר נוצר על ידי הלסת התחתונה. זהו הקו או הקווים שנוצרים על ידי הסנטר והלסת התחתונה. יש לקווים הללו משמעות רבה בהגדרת צורת הפנים ואופי המבנה שלהם.

קו לסת מוגדר היטב נחשב לסממן מובהק של נעורים, אטרקטיביות וגבריות בקרב גברים וכן סממן של נשיות עם מגע של כוח בקרב נשים. באופן טבעי, לאורך השנים מתרחשים שינויים בקו הלסת עקב גורמים כגון הזדקנות, גנטיקה וסגנון אורח החיים.

הזדקנות עלולה להוביל לאובדן צפיפות העצם ומתח השרירים. במקביל חלים גם לשינויים במרקם העור ובאופן פיזור השומן, מה שיכול להשפיע על מראה קו הלסת ולהוביל לקווי מתאר פחות חדים ויותר רפויים.

במאמר זה נדון על:

למי מתאים תהליך של פיסול קו לסת?

פיסול בקו הלסת יכול להתאים למגוון רחב של מטופלים ומטופלות שמעוניינים בשיפור האסתטיקה של הפנים. אגב, ניתן בהחלט לבצע פיסול קו לסת ללא ניתוח, כך שטיפול אסתטי כזה מתאים גם למעוניינים להימנע לפחות כרגע, מניתוחים. בין היתר, פיסול של קו הלסת יתאים למטופלים הבאים:

טיפול נוסף, שעשוי לעניין אותך | טיפול עיצוב סנטר ללא ניתוח >>

הדרכים לעיצוב קו הלסת

ניתן לבצע עיצוב קו לסת הן בשיטות כירורגיות והן בשיטות ללא ניתוח. שיטות כירורגיות, כגון ניתוח עיצוב מחדש של קו הלסת, הן הליכים ניתוחיים שמטרתם לשנות את מבנה העצם ולהעניק למטופל או למטופלת קו לסת מוגדר, ברור ומעוצב יותר.

אפשרויות מסוג זה מתאימות למטופלים שרוצים להשיג תוצאות משמעותיות במיוחד או לכאלה שחוו שינויים נרחבים ועמוקים בקו הלסת. היתרונות המרכזיים להליכי עיצוב כירורגיים כוללים תוצאות שמחזיקות מעמד לזמן רב וכן אפשרות לטפל במקביל בבעיה רפואית נלווית, אם יש כזאת.

טיפולים ללא ניתוח כוללים בין היתר טיפולים בהזרקה, בחומרים למילוי נפח חסר ובוטוקס. הטיפולים הללו מהווים אלטרנטיבה לא פולשנית לשיפור קו הלסת. טיפולים אלה מתאימים לאנשים המחפשים שיפורים עדינים, ללא צורך בתקופת החלמה.

טיפולים מהסוג הזה יכולים להוסיף עיצוב למראה הלסת, לאזן אסימטריות וכן להפחית את המראה של גבשושיות או שקעים. היתרונות העיקריים כוללים זמן החלמה מינימלי, תוצאות זמניות וגמישות שמאפשרות ביצוע תוספות להתאמות נוספות במשך הזמן. כמו כן הסיכונים נמוכים יותר בהשוואה לאפשרויות טיפול בניתוח.

שיטות כירורגיותשיטות ללא ניתוח
ניתוח עיצוב מחדש של קו הלסתטיפולים בהזרקה
ניתוח השתלת שתלים בלסתחומרי מילוי נפח חסר
ניתוח שאיבת שומן באזור הלסת והצווארבוטוקס

מהם סיכויי ההצלחה והאם קיימים סיכונים או תופעות לוואי?

כאשר מבצעים טיפולים אסתטיים בפיקוח רפואי ובמרכז רפואי מתקדם, סיכויי ההצלחה גבוהים מאוד ושביעות הרצון – בהתאם. ניתן להתרשם מחוות דעת של מטופלים קודמים ומצילומי “לפני” ו”אחרי”.

אולם בכל הליך רפואי, סיכונים ותופעות לוואי הם אפשרות שקיימת. טיפולים בניתוח נושאים סיכונים כגון זיהום, נזק עצבי, ההחלמה ארוכה למדי. כמו כן ההליך מצריך תכנון קפדני ומקצועיות גבוהה.

טיפולים בהזרקה, למרות שהם פחות פולשניים, עשויים לגרום לתופעות לוואי כמו שטפי דם, נפיחות, ובמקרים נדירים, תגובות אלרגיות. תוכלו לשוחח על כך באופן אישי עם הרופא בפגישה הראשונה, על מנת שיסביר במדויק על אופי ההליך ומה צפוי להתבצע.

קראו על טיפול הזרקת סקולפטרה ללא כאב >>

עיצוב פיסול קו לסת ללא ניתוח

שיטות לא ניתוחיות לפיסול קו הלסת כוללות שימוש בחומרי מילוי, הזרקות בוטוקס וטיפולים להמסת שומן. אפשרויות אלה יכולות לשפר את מראה קו הלסת על ידי הוספת נפח, הפחתת שומן עודף והרפיית השרירים (במידה והם גורמים לקו לסת מרובע או נוקשה מדי). חומרי מילוי משמשים לעתים כדי להוסיף נפח וקווי מתאר ומתאימים ליצירת מראה מוגדר ומסותת יותר. 

הזרקות להמסת שומן מפחיתות את מצבורי השומן מתחת לסנטר ולאורך קו הלסת, מה שיכול לעזור להדגיש את קווי המתאר הטבעיים של הלסת. בנוסף, מיצוק העור הוא טיפול שיכול לשפר את גמישות העור ומוצקותו סביב קו הלסת, ולשפר עוד יותר את צורת קו הלסת. 

תהליך פיסול קו לסת ללא ניתוח כולל את השלבים הללו:

התייעצות

השלב הראשון כולל התייעצות שתביא בחשבון את מבנה הפנים שלכם, המטרות האסתטיות והציפיות. לאחר מכן ניתן להמליץ על טיפול או שילוב טיפולים אופטימלי.

תוכנית טיפול

תוכנית טיפול מותאמת אישית עשויה לכלול שילוב של חומרי מילוי, זריקות להמסת שומן וטיפולי מיצוק העור. התוכנית המפורטת תתייחס לסוגי המוצרים בהם יש להשתמש, כמות החומר, מספר טיפולים צפוי להשגת התוצאה הרצויה.

ניקוי אזור הטיפול

לפני הטיפול מנקים את אזור הטיפול. ניתן למרוח קרם מאלחש, להפחתת אי נוחות.

בחירת סוג הטיפול

בהתאם לסוג הטיפול הנבחר יתבצעו הזרקות של חומרי מילוי, המסת שומן, או טיפולי מיצוק עור באמצעות המכשירים המתאימים.

עיצוב קו הלסת – אופי הטיפול ב-TLV medical

ב- TLV medical ניגשים לפיסול קו הלסת בגישה מקצועית ומותאמת אישית. אנו מאמינים כי רצוי לתת עדיפות לתוצאות בעלות מראה טבעי, תוך השגת מראה הרמוני שמתאים לפניהם של המטופלים והמטופלות.

צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מתעדכן בטכניקות ובשיטות החדשות ביותר וחשוב לנו להתייחס לרצונותיהם של המטופלים. מטרתנו להשיג תוצאות המשפרות את מראה הפנים שלכם ובפרט את קו הלסת הייחודיים המאפיינים כל מטופל.

ב- TLV medical אנו שמים בראש מעייננו את שביעות רצונכם, את השקיפות והגילוי הנאות בכל שלב. ביכולתנו להציע מגוון אפשרויות כירורגיות וגם לא ניתוחיות. מעוניינים לשפר את קו הלסת? פיסול קו הלסת מאפשר ליהנות משיפור ניכר בקווי המתאר המרכזיים של הפנים שלכם. פנו להתאמה אישית וקבלת מידע נוסף ונשמח לעמוד לרשותכם.

עשוי לעניין אתכם | מיני ליפט מתיחת פנים >>

שאלות ותשובות: כל מה שרצית לדעת על ניתוח מיני ליפט והתביישתם לשאול

רמות הכאב ואי הנוחות תלויים במידה רבה בסוג הטיפול שנבחר. על פי רוב טיפולים לא ניתוחיים מסבים אי נוחות מועטה ומעט מאוד כאב. ניתן להפחית את אי הנוחות בכמה דרכים כגון הרדמה מקומית, קירור המקום וכדומה.

מטופלים ומטופלות עשויים לחוות כאב קל או רגישות מסוימת לאחר הטיפול. כדאי לדעת שתסמינים מסוג זה בדרך כלל חולפים בתוך זמן קצר ואינם מטרידים יתר על המידה. ניתן ליטול משככי כאבים קלים כגון אקמול וכיוצא בזה.

הטיפול איננו זהה לכל המטופלים. טיפולי פיסול בקו הלסת מותאמים בצורה מובהקת למבנה הפנים של המטופלים ולמטרה שרוצים להשיג. הטיפול תלוי במבנה הפנים הייחודי, במטרות האסתטיות שהוגדרו לפני הטיפול ולעיתים נשקלים גם שיקולים בריאותיים ושיקולים נוספים כגון גיל וטיפולים אסתטיים משלימים נוספים.

התייעצות יסודית עם מנתח פלסטי תסייע לכם להבין יותר מה תהיה הגישה הטיפולית המתאימה. שיקולים כגון מידת העיצוב הרצויה, גיל המטופל או המטופלת ומצב העור משחקים תפקיד חשוב בהתאמת תוכנית הטיפול האישית.

הרופאים שמבצעים את הניתוח

Picture of TLV מדיקל סנטר

TLV מדיקל סנטר

מרכז כירורגי רב תחומי, המציע סטנדרט טיפולי מן השורה הראשונה מכל היבט: אנושי, שירותי, רפואי וטכנולוגי.
המרכז נוסד בשנת 2015 על ידי ד"ר מיכאל ברר ועינב אדיב-ברר והינו בבעלות פרטית ובפיקוח משרד הבריאות.

טיפולים נוספים - כירורגיה פלסטית

מטופלת אשר שירטטו לה על הפנים מידות לפני מתיחת פנים
ניתוח מתיחת פנים

מהו ניתוח מתיחת פנים? תהליך הניתוח הכנות לפני הניתוח לאחר הניתוח גורמי סיכון סיבוכים אפשריים ההבדלים בין מתיחת פנים לפיסול פנים שילוב טיפולים נוספים לצד

למידע נוסף >>
תמונה במהלך ניתוח של הרמת עפעפיים
הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים מהו ניתוח הרמת עפעפיים? כיצד מתבצע ניתוח הרמת עפעפיים? הרמת עפעפיים תחתונים לפני ואחרי הניתוח סיבוכים אפשריים גורמי סיכון טיפולים נוספים חדרי

למידע נוסף >>

קופות החולים וחברות הביטוח שבהסדר

כירורגיה פלסטית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​!

ד"ר יונתן ווגמן

ד"ר אמיר שרעבי

ד״ר אלישע אופירם

ד"ר זאב אפרת

ד"ר אבי אברג'ל

ד”ר שקמה בר-און

פרופ' ישראל מייזנר

ד”ר ליאור דרוקר

לקביעת תור פרטי ומהיר

או השאירו פרטים

פרופ' רפפורט הרי

פרופ' הדני משה

פרופ' בן אמיתי

פרופ' אוריאל איתן

ד״ר שלומית קורן

פרופ' שגיא הרנוף

ד״ר רני ברנע

דר' רוברטו שפיגלמן

ד״ר קרן רגב

ד״ר נעה אפרת בן ברוך

ד״ר חובב תבור

ד״ר זאב קציר

ד״ר אבי גולדפרב

ד״ר אהרון מנחם

ד״ר ארנון אגמון

מומחים בגינקולוגיה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

מומחים בכירורגיה פלסטית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

גינקולוגיה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​